...av alla ord som finns i T9
Kom precis hem från ett Sälenmöte i Näckrosen.
Det beslutades att vi blir 12 eller 13 personer som tar 3 bilar, förutom en som tar buss.
Det matematiska geniet räknar ut att det rör sig om 4 personer i varje bil.
Ali och Gun ska in i samma bil (igen) och mixa schlager med westcoast-rap.
Illamående och utslagen sa Andrea att hon vill in i kent-bilen.
Om hon med det menar min bil tror jag hon missat nåt.
I och med att jag vill ha Tessan som co-driver, och Martin lär ju nästla sig in på nåt sätt, så lutar det mer åt GT och Winnerbäck.
Temat på festen ska vara nörd&bimbo-fest.
Martin och Gustav ville ha Ludvika-tema (a.k.a kasta-korvbröd-och-spy-fest) men vi andra sa nej.
Undrar vad jag ska klä ut mig till.
Jag är ju liksom väldigt nördig, men samtidigt väldigt blond och väldigt korkad.
Bill Gates och Linda Rosing i ett.
Det jag längtar till med Sälen är när man kommer hem från backen, knäcker en kall från verandan och hoppar in i bastun.
Du&Jag Ali!
Jag ger dej hiphop, mannen, 100%!!!
Det beslutades att vi blir 12 eller 13 personer som tar 3 bilar, förutom en som tar buss.
Det matematiska geniet räknar ut att det rör sig om 4 personer i varje bil.
Ali och Gun ska in i samma bil (igen) och mixa schlager med westcoast-rap.
Illamående och utslagen sa Andrea att hon vill in i kent-bilen.
Om hon med det menar min bil tror jag hon missat nåt.
I och med att jag vill ha Tessan som co-driver, och Martin lär ju nästla sig in på nåt sätt, så lutar det mer åt GT och Winnerbäck.
Temat på festen ska vara nörd&bimbo-fest.
Martin och Gustav ville ha Ludvika-tema (a.k.a kasta-korvbröd-och-spy-fest) men vi andra sa nej.
Undrar vad jag ska klä ut mig till.
Jag är ju liksom väldigt nördig, men samtidigt väldigt blond och väldigt korkad.
Bill Gates och Linda Rosing i ett.
Det jag längtar till med Sälen är när man kommer hem från backen, knäcker en kall från verandan och hoppar in i bastun.
Du&Jag Ali!
Jag ger dej hiphop, mannen, 100%!!!
Kommentarer
Postat av: Hjärter dam
åh! jag vill åka i din bil nu! Det där passar mig!
Postat av: Livräddaren
Såhär va... Jocke gillar kent, Martin gillar kent, Tessan tror att hon gillar kent och jag gillar kent. Kan inte bli annat än kent-bil. Men det ena utesluter ju inte det andra. Jag kan gå med på lite Lasse och lite GT om jag får höra Mando också.
kent-bil!
Trackback